نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه

کد محصول: p15

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه آتشفشان در فرانسه پرداخته است. این پروژه در قالب 35 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه

در میان آتشفشان های خاموش منطقه سنت اوله روش (Saint Ours Les Roches) در کشور فرانسه مخروطی عظیم از زمین سر برآورده و به شکلی انتزاعی، آتش فشان خاموشی را تداعی می کند.

مجموعه نامتراکم مرکز آتشفشان اروپا، دارای مساحتی معادل 18200 مترمربع می باشد. ایده ساخت این موزه حاصل خلاقیت “لری ژیکارد استین” در جهت زنده کردن تاریخچه آتشفشان ها در جنوب غربی اروپا و افزایش آمار گردشگران منطقه بوده است. وی طی مسابقه ای طراحی موزه ای همگون با زمینه، در جهت آشنایی و مطالعه بر روی تاریخچه و موجودیت آتش فشان ها را به رقابت گذاشت. معمارانی همچون فاستر، راجرز، ایسوزاکی شرکت کرده بودند اما در نهایت طرح هانس هولاین (HansHollein) معمار برجسته اتریشی که بارزترین ویژگی آن ایجاد رابطه ای تنگاتنگ و استادانه میان زمینه و بنا بود برگزیده گردید.

تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه

هر چند که بخش اعظمی از موزه آتشفشان (بیش از هفتاد درصد) در زیرزمین طراحی شده است و حرکت به سمت درون زمین از بهترین ایده های هولاین در طراحی مجموعه بوده، اما آنچه بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می کند، شاخصه اصلی بنا یعنی فرمی عمودی است که از دو مخروط ناتمام ساخته شده که با هم، هم پوشانی داشته و بلندای آنها در بالاترین ارتفاع  به 28 متر می رسد. این مخروط در ظاهر یادآور دهانه آتشفشان های طبیعی بوده و در اصل به عنوان یک بازتابنده، نور طبیعی را به طرف مرکز موزه در تراز پایین هدایت می کند.

تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه آتشفشان فرانسه

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل:  3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *