نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه موسیقی تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه موسیقی تهران

کد محصول: p13

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه موسیقی تهران پرداخته است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه موسیقی تهران

موزه موسیقی تهران از بدو تاسیس تا کنون علی رغم مشکلات معمول و با اهتمام هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین با کمک های شهرداری تهران از تجهیز و توسعه بازمانده است و خوشبختانه این فعالیت ها چه در زمینه توسعه زیر بنا و امکانات و چه در بخش غنا بخشیدن به گنجینه موزه که شامل افزایش تعداد سازها و اسناد مربوط به موسیقی است ادامه دارد.

تحلیل پلان موزه موسیقی تهران

در حال حاضر موزه موسیقی شامل بخش هایی مختلفی به شرح زیر است:

سالن نمایش سازها، گنجینه موزه، آرشیو صوتی تصویری، سالن اجرا واستدیوی ضبط موسیقی  ( در دست ساخت )، کتابخانه تخصصی ، کارگاه نمایش مراحل ساخت ساز، انبار ویژه نگهداری بهینه سازها، مخزن محصولات مکتوب، کافی شاپ و بخش سمعی و بصری.

سالن های موجود در موزه موسیقی با هدف شناساندن هرچه بهتر و ارایه اطلاعات دقیق در مورد سازهای موجود در این موزه به تفکیک نوع سازها به سه بخش عمده شامل سازهای بادی، کوبه ای و زهی تقسیم بندی شده است.

تحلیل پلان موزه موسیقی تهران

سه سالن نمایش ساز در این موزه با توجه به تقسیم یاد شده طراحی و به شرح زیر مورد بهره برداری در این موزه را مشاهده کنند. یکیدیگر از تجهیزات مدرن این موزه، سیستم پخش اطلاعات موزه همزمان با بازدید از سالن های نمایش ساز است که تحت عنوان سیستم راوی از طریق گوشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد.

براساس اولویت فرهنگی و سیاستگزاری اتخاذ شده ، موزه موسیقی در آغاز فعالیت تخصصی خود در فاز اول تجهیز تکمیل موزه ، صرفا سازهای ایرانی در حوزه موسیقی نواحی مختلف ایران و دیگر سازهای ملی از جمه سازهای موسیقی سنتی را گردآوری کرده است.

  با توجه به مدت زمان  اندکی که از تاسیس موزه موسیقی  می گذرد،در حال حاضرتنوع و تعداد سازهای موزه کافی نیست.

 اما پیش بینی می شود با مساعدت مسئولان و تامین امکانات بیشتر در سال آتی و همچنین کمک و همیاری اهالی موسیقی تحول مثبتی در ارتقا کمی و کیفی محتویات بخش های مختلف موزه پدید آید.

تعداد سازهای موزه حدود 240 عدد است. ولی تنوع سازها به 200 نوع میرسد. که از مناطق مختلف دور ونزدیک ایران تهیه شده و در معرض درد علاقمندان قرار گرفته است.

 

سازهای موزه به لحاظ کیفی به دو بخش کلی تقسیم می شود. نخست سازهای ارزشمند و به اصطلاح موزه ای که از هر نظر قابلیت ارائه در این مکان را داشته باشد. این سازها منحصر به فرد بوده و معمولا جزو گرانترین و نفیس ترین سازهای موجود شناخته می شوند. دسته دوم سازهایی است که بیشتر کاربردی آموزشی و پژوهشی دارند.

سازها به طور کلی از دو طریق ابتیاع و اهدایی در اختیار موزه قرار می گیرد. بدیهی است سازهای اهدایی به نام افراد اهدا کننده در موزه ثبت و به نام همان شخص در موزه موسیقی نگهداری می شود.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه موسیقی تهران همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 37 اسلاید

حجم فایل:  5 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان موزه موسیقی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *