نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه مرسدس بنز

کد محصول: p16

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه مرسدس بنز پرداخته است. این پروژه در قالب 47 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه مرسدس بنز

 موزه مرسدس بنز ساختمانی است که بی درنگ به عنوان سمبل تحرک و پویایی معرفی می شود. این موزه در میان شاهراه ها، کارخانه های اتومبیل سازی و زمین های ورزشی قرار گرفته است. ساخت موزه جدید مرسدس بنز در تابستان ۲۰۰۳ در شهر اشتوتگارت کشور آلمان شروع شد. موزه مرسدس بنز همانند دروازه ای برای اشتوتگارت (محل تولد اتومبیل) عمل می کند. این پروژه سایتی حدود ۶۰ هزار مترمربع را اشغال می کند. پانل های آلومینیومی نما که در تضاد با شیشه های مورب قرر گرفته اند، پیکان های نقره ای آرم بنز (نشان سرعت، کیفیت و فناوری) را تداعی می کنند. با چیدانه همراه باشید تا درباره ی این موزه ی خیره کننده که از معماری های برجسته ی قرن حاضر است بیشتر آشنا شویم.

تحلیل پلان موزه مرسدس بنز

به طور معمول گرایش بر این است که موزه های اتومبیل، ساختمان هایی بسیار عظیم باشند و از سازه های بسیار مقاوم (که قادر به تحمل وزن اتومبیل ها باشند) تشکیل شوند. در این موزه استودیو UN (بن فن برکل) با درایت، بارهای ناشی از وزن اتومبیل ها را به ۹ سطح تقسیم کرده اند. اما بار وارده به هر سطح به اندازه بار یک اتوبان ۶ بانده است. با وجود سنگینی بسیار طبقات، سازه ی این موزه چندان سنگین به نظر نمی رسد؛ دو رمپ که به طور مارپیچ از میان سه هسته ی بتنی بالا آمده اند، آتریومی ۴۲ متری را در قلب ساختمان ایجاد کرده اند.

تحلیل پلان موزه مرسدس بنز

 هندسه ی مارپیچ استفاده از یک پلان شبدری را در این پروژه الزامی کرده است. رمپ های مارپیچ این ساختمان به وضوح شباهت های بسیاری به رمپ مارپیچ موزه گوگنهایم نیویورک اثر فرانک لوید رایت دارند. در این پروژه ستون ها که پیرامون ساختمان سازماندهی شده اند، همگی به صورت V برعکس شکل گرفته اند تا مقاومت ساختمان را افزایش دهند.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه مرسدس بنز همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 47 اسلاید

حجم فایل:  2 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان موزه مرسدس بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *