نمونه موردی هتل داخلیتحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی هتل قصر در مشهد همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

پاورپوینت نمونه موردی هتل قصر مشهد

کد محصول: p58

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی هتل قصر مشهد همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 62 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

پاورپوینت نمونه موردی هتل قصر مشهد

  • سايت پلان
  • تحليل پلان
  • دياگرامهای ارتباطیی
  • فضاهاي خدماتی
  • مشخصات فيزيكی
  • آناليز اتاق ها
  • توده و فضا

هتل بین المللی قصر طلایی به جهت داشتن فضایی مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان برترین هتل ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است.
این هتل با مساحتی بالغ بر 5000  متر مربع و در بیست طبقه و زیربنای 70000 متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار میباشد. همچنین با طراحی مجموعاً 610 واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق نموده است.
وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و متنوع، با معماری چشم نواز و بهره مندی از فضا هایی لوکس و مجلل همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف، احترامی دیگر به انتخاب میهمانان عزیز خود میباشد.سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجلل این هتل با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های کشوری و بین المللی خواهد بود.

دانلود نمونه موردی هتل 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: پاورپوینت 2 نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 62 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

راهنمای خرید هتل قصر طلایی مشهد از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت دالان معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

پاورپوینت نمونه موردی هتل قصر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *