تحلیل پلان فرهنگسراتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرا خاوران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

نمونه موردی فرهنگسرا خاوران

کد محصول: p32

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی  جامعی از فرهنگسرای خاوران پرداخته است. این پروژه در قالب 60 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید نگاه مختصری به هریک از فرهنگسراها داریم. 

نمونه موردی فرهنگسرا خاوران

 اگر به معناي واژه فرهنگ و چگونگي يا شكل گيري آن در زبان خود بپردازيم به ريشه هاي پويايي آن پي مي بريم. فرهنگ جمع بندي تاريخي مهارتها، عقايد و احساسات و همچنين استعدادها و تحقق زندگي اجتماعي، دستاوردهاي علمي و آثار ادبي و هنري است. البته فرهنگ را نبايد با دستاوردهاي مادي و معنوي اشتباه كرد، بلكه نحوه استفاده از تحصيلات عمومي، سطح دانش، نقش مذهب در زندگي و نظاير آن شمال فرهنگ جامعه مي باشند.  فرهنگ به معناي مجموعه علوم، معارف و هنرهاي يك قوم به كار رفته و به طور كلي فرهنگ يعني از ژرفاي وجود افراد ملتي يا از درون جامعه، دانستني ها، نيروهاي نهفته و تراوشات مستقل ذهني و استعدادهاي دروني را بيرون كشيد. اگر بخواهيم به طور كلي به موضوع فرهنگ نگرشي داشته باشيم، شايد بتوان نخستين مساجد، حسينيه ها و ميدان ها را به عنوان فرهنگسرا و فرهنگستان اوليه ناميد.

نمونه موردی فرهنگسرا خاوران

فرهنگسرا خاوران به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقی تهران ساخته شده‌ که از مناطق محروم به حساب می آيد. در حال حاضر، مجموعه فرهنگی تفریحی‌ جوان يکی از بزرگ‌ترين مراکز فرهنگی کشور محسوب می شود.

اولین گام احداث «فرهنگسرای‌ خاوران» در بهار سال۱۳۷۲، برداشته شد و از دوازدهم تیرماه سال۱۳۷۲، نیز شروع به کار کرد. این فرهنگسرا به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقی تهران ساخته شده‌ که از مناطق محروم شهر تهران به حساب می‌آید.

نمونه موردی فرهنگسرا خاوران

در حال حاضر، «فرهنگسرای‌ خاوران» بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی کشور محسوب می‌شود. این فرهنگسرا‌ دارای مساحتی بالغ بر ۸۳۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۴۰۰۰ مترمربع است‌، و در چهار بخش ساختمان اداری‌، بازارچه فرهنگ و هنر (به صورت روباز در وسط محوطه‌)، ساختمان مرکزی‌، علوم و فنون و شهربازی‌، فعالیت‌های متنوعی را برای عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان میسر کرده است‌.

تالار نمایش و سینما در دو بخش کودکان و بزرگسالان، خانه کودک، کتابخانه، کلاس های آموزشی، فضای نمایشگاه، ساختمان اداری، بازارچه ی فرهنگ و هنر و فضاهای جنبی باز و نیمه باز، بخش های عمده مجموعه را تشکیل می دهند. در معماری مجموعه سعی بر آن بوده است تا با الهام گرفتن از معماری اسلامی ایران، در جانمایی فضاها، همچنین بر فرم و فضا تاکید مضاعف شود.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرا خاوران همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 60 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی فرهنگسرا خاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *