دسته‌بندی نشده

دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل بیمارستان پارس رشت همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان داخلی

پاورپوینت جامع تحلیل بیمارستان پارس رشت

کد محصول: p65

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس رشت همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 57 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

پاورپوینت جامع تحلیل بیمارستان پارس رشت

بیمارستان پارس رشت

با علم بر اینکه عمر انسان‌ها از بیمارستان آغاز و در همان جا پایان می یابد، فضای معماری بیمارستان‌ها و اماکن درمانی و بهداشتی نیز می بایست سفر ما را در این مسیر خوشایند و تحمل پذیر نماید. موقعیت پروژه

رشت بزرگترین شهر ساحلی دریای خزر است. این منطقه به خاطر آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای و آرام و همچنیین میزان بارندگی زیادش در طول سال زبانزد است.

در پاییز 1386، از میان طرح‌های پیشنهادی گروه‌های معماری مختلف، طرح دفتر معماری موج نو انتخاب شد و این گروه به عنوان طراح پروژه این بیمارستان برگزیده شد.

هدف از این پروژه نه تنها پاسخ گفتن به نیازهای برنامه‌ریزی شهری و درخواست‌های کارفرما است، بلکه دستیابی به یک فرم یکپارچه می باشد که تاثیر زیادی بر این منطقه از شهر بگذارد. ترکیب چندین بلوک در سه سطح ارتفاعی متفاوت که با سازه و شناژ بتنی بنا شده، یک زیرساخت درمانی جامعی را تشکیل می دهد. علاوه بر آن، با قرارگیری یک آتریوم در داخل ساختمان که بتواند روشنایی و نور طبیعی را در بخش‌های مختلف پخش کند، رواق ورودی نیز ارتباط بصری تعاملی و ماهرانه‌ای بین محیط بیرون و درون ساختمان می آورد. ما سعی کردیم تصویر جدیدی از بیمارستان‌ها در ذهن مردم حک شود و تصور مرسوم در مورد بیمارستان‌های ایران را از ذهن‌ها پاک کنیم.

پاورپوینت جامع تحلیل بیمارستان پارس رشت

روی هم رفته، پیشرفت سریع علم و تجهیزات پزشکی باعث شده که نقش بسزای برنامه‌ی توسعه‌ی پروژه‌ها در آینده در طراحی بیمارستان‌ها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد؛ لذا مسیر توسعه‌ی این پروژه (جهت گسترش بخش‌ها و ساختمان‌های مورد نیاز) در آینده، در قسمت شمال و غرب این سایت در نظر گرفته شده است.

سنگ سفید تراورتن و شیشه به عنوان مصالح اصلی در ترکیب با پانل‌های طرح چوب برای پوشش سطح نمای ساختمان به عنوان نماد معماری محلی گیلان مورد استفاده قرار گرفته است. سطح دیوارهای درون بخش‌های بیمارستان با پوشش‌های هم‌جنس با کف‌پوش‌های آنتی باکتریال که مخصوص اماکن درمانی و پزشکی ساخته شده‌اند، کار خواهد شد.

بیمارستان پارس رشت در ۱۰ طبقه بنا شده است و بلندترین نقطه آن به پد هلیکوپتری اختصاص دارد که برای فرود هلیکوپترهای امدادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورودی‌های بیمارستان نیز به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که امکان ورود و خروج از هر چهار طرف وجود داشته باشد.طبقه همکف این بنا نیز بر خلاف فضاهای تخصصی طبقات بالاتر، به فضاهایی نظیر اورژانس، کلینیک سرپایی و سالن انتظار اصلی اختصاص دارد که تقریبا در تمامی بیمارستان‌ها مشترک است.

بخش های بیمارستان پارس رشت

بخش‌های مختلف این بیمارستان عبارتند از آزمایشگاه، اورژانس و تصادفات، مراقبت‌های ویژه، زنان و زایمان، IVF ،ICU ،CCU ، درمانگاه تخصصی، اطفال، گوش و حلق و بينی، اتاق عمل، و باند فرود هواپیما؛ تمام این قسمت‌ها، این پروژه را به یک بیمارستان مدرن و کاملا مجهز تبدیل کرده است.

ویژگی های بیمارستان پارس رشت

فضای ساختمان پارس بر خلاف سایر مراکز بهداشتی درمانی بسیار روشن است. به عبارت دیگر، ترکیب رنگ های خاص و همچنین افزایش میزان بهره وری از نور روز در فضای داخلی خالی از لطف نبوده است.

طراحی راه و مسیر یکی دیگر از نکات مهم و تاثیرگذار در ساخت این بنا بوده است. به نظر می رسد که فضاهای درمانی از طریق حجم روشنی از ساختمان ها و با تقسیم بندی هوشمندانه ای بین فضاهای موضوع مورد بحث کنترل شده اند.

استفاده از گل ها و گیاهان ، این بخش را از فضایی خشک و سنگین به فضایی ارگانیک و نشاط آور تبدیل کرده است .

پاورپوینت جامع تحلیل بیمارستان پارس رشت

نمونه موردی بیمارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل بیمارستان پارس رشت همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 57 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

بیمارستان پارس رشت، پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس رشت، دیاگرام بیمارستان پارس رشت، تحلیل پلان بیارستان پارس رشت، تحلیل ارتباط فضایی بیمارستان رشت، پلان اتوکدی بیمارستان پارس رشت، طراحی بخش های بیمارستان پارس رشت، فضای داخلی بیمارستان پارس رشت، نمونه موردی بیمارستان داخلی

پاورپوینت جامع تحلیل بیمارستان پارس رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *