نمونه موردی اقامتگاه سالمندان

دانلود پاورپوینت نمونه موردی اقامتگاه سالمندان در آلمان

نمونه موردی اقامتگاه سالمندان خارجی

نمونه موردی خانه سالمندان در آلمان

نمونه موردی اقامتگاه سالمندان 

کد محصول: p70

در این پروژه دالان معمار پارپوینت نمونه موردی اقامتگاه سالمندان در آلمان ارائه شده است. این پروژه در قالب 27 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی خانه سالمندان در آلمان

توجه به فضای سبز و سازگاری بنا با طبیعت در طراحی مجتمع های مسکونی اقامتی نکته ای حائز اهمیت می باشد اما هنگامی که ساکنین مجتمع را سالمندان و بیماران تحت مراقبت تشکیل می دهند این اهمیت نیز دو چندان می گردد. این اصل در” خانه سالمندان برگ بریت” واقع در کشور آلمان به خوبی رعایت شده است و پیوندی مناسب میان بنا و پارکی که مجتمع در آن ساخته شده است دیده می شود. بنای اصلی این مجتمع ساختمانی در سال 1970 ساخته شد و در سال 2000 مورد باززنده سازی قرار گرفت.طراحی این مجتمع بر عهده  کافمن تیلینگ (Kauffmann Theiling) بود.

در طرح باز بینی بنای قدیمی ، محوطه و تمامی ابعاد و مصالح بازشوها و نماها تغییر کرده و علاوه بر بلوکی دو طبقه ، قسمت های اندکی نیز به ساختمان قدیمی افزوده شده است. فضاهای داخلی مجتمع نیز شامل این تغییرات شده و علاوه بر تغیی رنگ امیزی دیواره های داخلی تمامی کفپوش های داخلی نیز مجددا نصب شده اند.

ساختار کنونی بنا را می توان متشکل از یک ساختمان L شکل مرتفع دانست که حجمی یک طبقه با سقفی ارگانیک و بیضی شکل به آن متصل شده است.

ضلع بزرگتر ساختمان L شکل بنای قدیمی است که توسط فضایی شفاف با معماری های-تک به ساختمان جدید متصل می گردد.در هر طبقه از ساختمان قدیمی 18 واحد اقامتی قرارگرفته است که مدول تکرارشونده در آن شامل دو اتاق در طرفین و سرویس بهداشتی مشترک در وسط می باشد. در نمای پشتی بنا در هر طبقه فضایی رو به بیرون حجم گسترده شده است که جزو بناهای الحاقی بوده و سقفی دایره ای شکل بر فراز آن قرار دارد. این فضا در واقع لابی نشیمن و اتاق تلویزیون سالمندان ساکن در هر طبقه بوده که تراس های عریض آن امکان دید به فضای سبز پارک را میسر می سازند.

دانلود نمونه موردی اقامتگاه سالمندان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی اقامتگاه سالمندان در آلمان

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 27 اسلاید

حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی خانه سالمندان در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *