نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشی

پاورپوینت تحلیل پلان مرکز آموزش رولکس لوزان سوئیس

نمونه موردی مرکز آموزشی

تحلیل پلان مرکز آموزشی رولکس

کد محصول: p73

در این پروژه دالان معمار پارپوینت نمونه موردی مرکز آموزشی رولکس در لوزان سوئیس ارائه شده است. این پروژه در قالب 33 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

 تحلیل پلان مرکز آموزش رولکس

اگر پیش از این نام معمارانی همچون کنزو تانگه، کیشو کوروکاوا و تادو آندو دهه های متمادی در اسمان معماری ژاپن می درخشید اکنون این دفتر معماری سانا است که در دهه گذشته حضوری پرفروغ در عرصه معماری معاصر داشته و باارائه بیانی متفاوت از رابطه میان فضا و انسان، محوریت مقیاس انسانی در معماری و همچنین الگوهای جدیدی از فرم های معمارانه به تأثیر گذارترین دفتر معماری ژاپن تبدیل شده است.

هرچند که خلوص و سادگی در آثار این معماران به خلق فضاهای شاعرانه و مینیمال همچون آثار آندو نمی انجامد. اما ارتباطی متقابل میان انسان هزاره سوم و معماری برازنده ی او برقرار می سازد. کازیو سجیما و ریو نیشیزاوا دفتر معماری سانا را در سال ۱۹۹۵ تدسیس نمودند و به سرعت توانستند با طراحی و اجرای بناهایی نظیر موزه هنر مدرن در نیویورک توجه منتقدین را به خود جلب نمایند.

 تحلیل پلان مرکز آموزش رولکس

مرکز آموزشی رولکس در شهر لوزان سوئیس و در محوطه دانشگاه پلی تکنیک این شهر ساخته شده است. این بنای گسترده به مساحت ۲۰ هزار متر مربع بیانی متفاوت از سیالیت و انعطاف پذیری فرم در معماری ارائه نموده و روشنگر پیوندی تنگاتنگ میان نوآوری های دفتر معماری سانا با تکنولوژی های جدید ساخت و مهندسی سازه می باشد. یک از منتقدین معماری از این بنا به عنوان قالیچه ی ایرانی ارزشمندی نام برده است که در طبیعت زیبای سوئیس گسترده شده است. چنین تعبیری به خوبی در تصاویر هوایی ساختمان قابل درک می باشد.

نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مرکز آموزش رولکس لوزان سوئیس

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

تحلیل پلان مرکز آموزش رولکس، پلان مرکز آموزشی رولکس، دیاگرام مرکز آموزشی رولکس، سایت پلان مرکز آموزشی رولکس، دیاگرام مرکز آموزشی رولکس، نمونه موردی دانشگاه سوئیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *