نمونه موردی فرهنگسراپاورپوینت تحلیل فرهنگسراتحلیل پلان فرهنگسراتحلیل پلان و نمونه موردینقد و بررسی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت تحلیل جامع فرهنگسرا ارسباران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا

دانلود تحلیل پلان فرهنگسرا ارسباران

دانلود پاورپوینت تحلیل جامع فرهنگسرا ارسباران همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: p42

در این پروژه دالان معمار جامع‌ترین تحلیل فرهنگسرا ارسباران را ارائه کرده است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

دانلود تحلیل پلان فرهنگسرا ارسباران

فرهنگسرا بنایی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون مانند نگارگری، کوزه‌گری، خیاطی و جزاینها فراهم می‌شود. برخی از فرهنگسراها کتابخانه و انتشارات ویژه خود را نیز دارا هستند. در ایران تا امروز بیشتر فرهنگسراها در شهر تهران و چند شهر دیگر مانند اصفهان برپا شده‌اند و معمولاً کوشیده شده برای هر منطقه شهرداری یک فرهنگسرای بزرگ ترتیب داده شود. برخی از فرهنگسراها بجز پوشش دادن منطقه خود به فعالیت‌های فرامنطقه‌ای نیز می‌پردازند. بسیاری از فرهنگسراها ویژه‌کار (تخصصی) اند یعنی فعالیت خود را گرد یک گروه یا یک محور کاری کرده متمرکز می‌سازند.

نمونه موردی فرهنگسرا ارسباران 

فرهنگسراها برپایه شیوه فعالیت به یکی از محورهای سه گانه شخصیت (کیستی)، محتوا (درونمایه) و نهاد می‌پردازند.

فرهنگسرای‌ هنر « ارسباران‌» در آبان سال ۱۳۷۴ ، توسط شهرداری تأسیس شد. هفت کانون هنری و ادبی‌، یعنی کانون‌های ادبی‌، هنرهای تجسمی‌، صنایع دستی‌، موسیقی‌، نمایش‌، معماری‌، و فیلم و عکس در کنار واحدهای آموزشی‌، روابط‌عمومی‌، مذهبی و ورزش فعالیت می‌کنند. مهم‌ترین بخش فرهنگسرا‌، کتابخانه‌ با مساحت ۳۰۰مترمربع است که دارای دو سالن مجزا برای قرائت خانم‌ها و آقایان است و سه کتابدار‌ به صورت شیفتی در آن فعالیت می‌کنند. کتابخانه‌ فرهنگسرای‌ هنر دارای ۱۲۳۰۰ جلد کتاب فارسی و ۷۲۹ نسخه کتاب انگلیسی است و روزانه ۲۱ روزنامه در آن موجود است و ۱۰ مجله فارسی و یک مجله ژاپنی ماهانه در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

نمونه موردی فرهنگسرا ارسباران 

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگسرا، کتابخانه با مساحت ۳۰۰ متر مربع است که دارای دو سالن مجزا برای قرائت خانم‌ها و آقایان است. کتابخانه فرهنگسرای هنر دارای ۱۲۳۰۰ جلد کتاب فارسی و ۷۲۹ نسخه کتاب انگلیسی است و روزانه ۲۱ روزنامه در آن موجود است و ۱۰ مجله فارسی و یک مجله ژاپنی به طور ماهانه در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

از دیگر بخش‌های فرهنگسرا، سالن نمایش با ظرفیت ۳۰۱ صندلی در طبقه پایین و ۲۹ صندلی جهت میهمانان است. نگارخانه هنر نیز در بازارچه پنجشنبه و جمعه خود، صنایع دستی مختلف عرضه می‌کند. نگارخانه عکس فرهنگسرا با برپایی نمایشگاههای مختلف در این مرکز فعال است.

فرهنگسراي ارسباران در خيابان شريعتي، خيابان جلفا واقع شده است.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود کاملترین تحلیل فرهنگسرای ارسباران همراه با تمامی پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 50 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود تحلیل پلان فرهنگسرا ارسباران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *