تحلیل پلان و نمونه موردیتحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان خارجی

دانلود 2 نمونه موردی بیمارستان خارجی

کد محصول: p63

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت 2 نمونه موردی  بیمارستان خارجی همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 47 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

  • بیمارستان ماتارو در اسپانیا

” بیمارستان ماتارو” در زمینی با شیب هفت درصد در نزدیکی شهر ماتارو واقع در اسپانیا در قالب توده ای گسترده طراحی و اجرا شده است. احجام طراحی شده کاملا راست گوشه و ا هندسه ای خوانا در جهت سازگاری با توپوگرافی زمین ساختاری پلکانی یافته اند، از این رو ساختمان هشت طبقه بیمارستان در نگاه اول چندان بلند به نظر نمی رسد و از طرفی پایین تر از مجموعه نیز از نور و دید مناسب برخوردار است.

شفافیت بالای احجام، ترکیب بندی هوشمندانه ی فرمال و توپوگرافی زمین سیمایی جذاب و پویا را از بیمارستان به نمایش می گذارند که تفاوت زیادی با ظاهر کسالت بار و روحیه ی پژمرده و دلگیر اکثر بناهای درمانی دارد. چناچه در تصویر مشاهده می شود در نمای عرضی، بنا به دو بخش تقسیم شده است، بخشی به امکانات و خدمات مراقبتی و بستری بیماران اختصاص دارد و بخش دیگر شامل آشپزخانه فضاهای خدماتی و مرکز تأمین انرژی است. بخش اول در قالب ساختمان بتنی سفید رنگ و بخش دوم به سبب روکش فلزی نما سیمایی صنعتی یافته است، بدین ترتیب تفاوت ماهیت عملکردهای داخلی پروژه در کالبد آن نیز نمود یافته اند.

دانلود 2 نمونه موردی بیمارستان خارجی

دسترسی سواره بیمارستان به دو زون مشخص و تفکیک شده را می برد؛ بخشی برای استفاده عموم تعبیه شده و شامل فضای پارک خودرو نیز ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی است و بخش دیگر با ورودی کنترل شده جهت تحویل تدارکات و نیز دسترسی اورژانس سازماندهی شده است. ورودی اصلی بنا از تراز همکف به لابی دسترسی دارد که به عنوان توزیع کننده ای برای دسترسی به دیگر فضاهای بیمارستان عمل می کند. نورگیری لابی از سقف شده است و این ترتیب عمده فضاهای داخلی و در طول روزاز نور طبیعی بهره می گیرند.

  • بیمارستان آگاترید

ساختمان بیمارستان آگاتارید در بستری طبیعی در کوهپایه‌های باواریا از رشته کوه‌های آلپ قرار گرفته است. توده ساختمان همچون مکعب‌های توخالی چیده شده کنار هم در بستر سبز سایت به چشم می‌خورد هر بلوک با سقفی کم شیب پوشیده شده و در دل خود حیاط مرکز مربع شکل را جا داده است. این مکعب‌های هفت گانه حول یک ساختمان مرکزی، بیمارستان بزرگی را درمونیخ تشکیل می‌دهند که ارای 22400 متر مربع زیر بنا و 46200 مترمربع فضای سبز احاطه شده است. قرار گیری در دل این بستر طبیعی لزوم هماهنگی با طبیعت اطراف را دو چندان می‌کند.

دانلود 2 نمونه موردی بیمارستان خارجی

ترکیبی از چوب فلز و شیشه نمای اصلی ین بنا را می‌سازد. نماهای بخش اصلی از آلومینیوم ساخته شده است در حالی که غرفه های اتاق ها و بخش روان پزشکی از چوب ساخته شده است. نمای حجم های مکعبی از نوارهای چوبی قهوه ای مایل به قرمز و شیشه‌های افقی تشکیل شده که به وبی خود را هماهنگ با منطقه می‌سازد. بنای مرکزی با سنگ سفید و پنجره‌های نواری افقی خود را متمایز می‌کند و به این ترتیب به تفاوت بارز میان بیمارستان به عنوان فضایی برای درمان از یک سو و فضای اقامتی هتل مانندی برای بیماران در دوره بهبودی از سوی دیگر، با انتخاب مواد و مصالح به شدت تاکید شده است.

دانلود 2 نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی بیمارستان خارجی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 47 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان، تحلیل پلان بیمارستان، دیاگرام بیمارستان، برنامه فیزیکی بیمارستان، پلان اتوکدی بیمارستان میلاد، برنامه فیزیکی بیمارستان در المان، دیاگرام بیمارستان در اسپانیا

دانلود 2 نمونه موردی بیمارستان خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *