نمونه موردی هتل داخلیتحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل صخره‌ای کندوان همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل داخلی

 نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان

کد محصول: p56

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 34 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

 نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان

هتل کندوان اولین هتل صخره‌ای جهان

در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب شرقی اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز در میان دره ای سرسبز و باصفا ٬از پیچ جاده که میگذری ناگهان با یکی از شگفت انگیز ترین روستاهای ایران روبرو میشوی.روستای کندوان با خانه های هرمیش در دل صخره های سنگی و سخت کوه سهند و با پنجره های کج و کوله و رنگیش پیشینه ای ۸۰۰ ساله دارد.

روستایی که در طی قرنها مامن فرهادان گمنام کوه کنی بوده که بی نام و نشان این کوه های سربه فلک کشیده سهند را با دستانی خالی تراشیده اند تا امروز برای ما ایرانیان مظهر افتخاری به حساب آید که صاحب یکی از شگفتیهای دنیا هستیم.

واژه کندوان از لفظ ؛کندو؛ میاید که به نوع معماری خانه های روستا برمیگردد.این خانه های کله قندی همچون سلولهای کندو زنبور عسل ساخته شده اند.البته فرم اولیه آنها به صورت طبیعی و بر اثر فوران آتشفشانهای کوه سهند ایجاد شده که این گدازه ها بر اثر قرنها برروی هم سرد و سخت و  کله قندی شده اند.

 نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان

وجود چشمه های زیبای آب معدنی برای بیماران کلیوی و آرامش و سکوت کوهستان به اضافه هوای بسیار پاک ٬گردشگران بسیاری را سالانه به سوی  این محل میکشاند.مراتع سرسبز عشایری فضای مناسبی را برای پرورش زنبور عسل و کشت گیاهان دارویی فراهم کرده که همین یک نوع محل درامدی برای روستاییان محسوب میشود.

معماری ساختمانهای روستای کندوان به قرن ۷ و ۸ میلادی میزسد اما پروفسور دیوید رول باستان شناس مشهور انگلیسی قدمت کندوان را به دوره غارنشینی نسبت میدهد.اما نخستین جامعه انسانی پس از حمله مغولها و در قرن ۷ بود که از سمت روستای حیله ور به اینجا کوچ کردند.

 نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان

کندوان سومین روستای صخره ای جهان است که دو روستای دیگر در یکاپادوکیای ترکیه و دیگری داکوتای آمریکاست اما این روستا تنها روستای صخره ای جهان است که هنور مردم در آن ساکنند و زندگی درآن جریان دارد.

امروز ساکنان این روستا بیش از ۱۰۰ خانوار است که جمعیتی حدود ۷۰۰ نفر را شامل میشود.متاسفانه بعضی از خانوارها خانه های خود در دل کوه را رها کرده و به پایین کوه آمده و خانه های آجری ساخته اند که این باعث نوعی تضاد معماری شده است و به شدت بر چهره زیبای روستا تاثیر منفی میگذارد.

یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی این دهکده زیبا٬هتل لاله کندوان است.این هتل سومین هتل صخره ای جهان است و باعث شده تا توریستهای زیاد خارجی برای سکونت در این روستای آرام و در دل سخره های پر از انرژی به این هتل بیایند.

این هتل  سال‌ها پیش فقط شامل چند خانه صخره‌ای بود که همگی به یک هتل تبدیل شدند. هتل سنگی <لاله کندوان> که کارگران بومی و غیربومی بیش از 8 سال به خاطر تراشیدن و شکل دادن آن عرق ریختند و زحمت کشیدند تا به این زیبایی درآمده است.

دانلود نمونه موردی هتل 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل هتل صخره‌ای کندوان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 34 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 نمونه موردی هتل صخره‌ای کندوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *