نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی

کد محصول: p64

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی  بیمارستان کودکان خارجی همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 33 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

 

نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی

در شهر اورلاندو از ایالت فلوریدا،منطقه ای به نام” شهرک پزشکی دریاچه نونا ” احداث شده که همانطور که از نام و وسعتش  پیداست ،سایتی چند منظوره برای ارائه انواع خدمات پزشکی است. در سال 2012 بیمارستانی برای کودکان در همین منطقه ساخته شد که اصول طراحی آن دارای استانداردها و شاخصه های قابل توجهی بوده و بیشتر شایسته است تا نام آنرا “محیط شفابخش” به کار ببریم. تدبیری که برای طراحی این ساختمان و جزییاتش اتخاذ شد،حاصل مدتها مشاوره تخصصی و مدون با پزشکان و مدیران این بیمارستان و همچنین کمیته مشاورره والدین و کودکان بوده است.سوالی که پیوسته مسیر کار طراحان را روشن میکرد ،این بود که “کودکان چه چیزی را بیشتر میپسندند؟”و بر این اساس اولویت ها و سازمان بندی ها تعیین شد.

ویژگی خاص طراحی بیمارستان نیمورز این است که به کمک یک معماری سنجیده و ایجاد محیطی سرزنده و از هر حیث غنی و منظری که به نقش موثر طبیعت در سلامت انسان دامن زده ،از به دام افتادن در کلیشه ها رهایی یافته است.

طراحی فضای داخلی با احترام به اقشار مختلف و خانواده هایی با سطح اجتماعی و توانایی های گوناگون صورت گرفته است. اتاق بیماران مجهز به امکاناتی برای اقامت دو نفر همراه(معمولا والدین) رختشویخانه و اتاقک نگهبانی در لابی وآسانسور در هر طبقه (برای راهنمایی مسیر و ارائه ی خدمات ) است.

نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی

بیمارستان ، پذیرای کودکانی  از رده سنی نوزادی  تا سن بلوغ است که دچار  بیماری های مهلک و یا سختی هستندکه معمولا تشخیص اولیه ی علت و نوع بیماریشان کار آسانی نیست و نیازمند آزمایش ها و مهارت فراوان است.طراحان با شناخت عوامل شادی بخش و نشاط آور در محیط و منظر بیمارستان ،از امکانات نهفته در جهت هدف خود که بهتر شدن هر چه سریعتر کودکان است ،سود بردند.

تمام سالن های استراحت و بازی رو به فضای بیرونی هستند که به زیبایی آراسته شده و شامل تراس سقفی گلکاری شده ،آبنماهای زیبا ،باغ اکتشاف(باغی با جذابیت های گردشی و سوال برانگیز برای کودکان )و سکویی اجتماعی برای نمایش ها و برنامه های مناسبتی زنده است.این پروژه 260 میلیون دلاری دارای یک حیاط ورودی وسیع و سبز ،95 اتاق بستری،76 اتاق معاینه ،بخش اورژانس با امکانات ویژه ،بخش تامین انرژی و پارکینگ است.

 بیمارستان نیمورز (Nemours)که مخصوص کودکان است به گونه ای طراحی شده که یک محیط آرام و کودکانه را برای آن ها فراهم می کند. محوطه حیاط بیمارستان طوری طراحی شده است که اطمینان بخش و الهام بخش می باشد و دارای تعامل و لذت برای کودکان است.

 

برای نزدیک بودن والدین با کودکان نیز فکر شده است به طوری که اتاق انتظار ظرفیت 2 نفر پدر و مادر را به طور همزمان دارد و لابی بیمارستان نیز مکانی مناسب برای والدین و فرزندان می باشد. از دیگر وسایلی که توجه کودکان را جلب می کند وجود اسباب و اثاثیه رنگارنگ و همچنین چراغ خواب های رنگی در اتاق ها می باشد که هنگام شب زیبایی خاصی بهنمای بیمارستان می دهد.

نمونه موردی بیمارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33  اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان اطفال، تحلیل پلان بیمارستان کودک، دیاگرام بیمارستان، برنامه فیزیکی بیمارستان، پلان اتوکدی بیمارستان، برنامه فیزیکی بیمارستان در المان، نمونه موردی بیمارستان کودکان در امریکا، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *