نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی

کد محصول: p8

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر

موزه هنرهای تزیینی فرانکفورت

فرم شهر بین شکل و واقعه، ساختار و گسیختگی، تاریخ و زمان طرح، متحول می شود. این مساله، به شدت بر طرح موزه ی کنستاندورک (موزه هنرهای تزیینی) در فرانکفورت تاثیر گذاشت. پارتی (نام مکان)، فراتر از بافت گسترش یافت تا نه تنها به مشخصه های جغرافیایی توجه کند، بلکه جنبه های تاریخی و طبقه بندی را نیز در نظر گیرد. در این مورد و در مقایسه با بعضی ساختمان های اولیه روستایی یا فضاهای تاریخی، به طور قطع موزه، مرکزی عمومی و شهری است و در بطلان و رد انزوای مدرن گرایی ساختمان، همچون شی پابرجا از محیطش فاصله می گیرد. در اینجاست که طرح، معنی پیوند می یابد: پاسخی به بافت عمومی، ساختار شهری و گسترش و توسعه ی بافت عمومی و ساختار شهری.

تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر

تحلیل سایت موزه هنرهای تزیینی

این محل، در حاشیه جنوبی رودخانه مین و در مجاورت چندین موزه دیگر قرار دارد که مجموع موزه ها را تشکیل می دهد. دیواره عظیمی از ساختمان های مقابل آب. از آنجا که این طرح با انتهای شرقی محل کاملا منطبق است، بقیه فضاها به محیط پارک اختصاص می یابد و بیشتر به منزله پلی عمل می کند که موقعیت عالی آن، دو بخش شهر را که قبلا ارتباط ضعیفی با هم داشتند، به هم پیوند می دهد. علاوه بر این، مجتمع مسکونی خانه زاگسن در جنوب و مرکز شهر را در امتداد رودخانه به سمت شمال به هم متصل می سازد. این پارک به عنوان فضای تفریحی و سرسبزی طراحی شده و از طریق محورهای سبز، این گذرگاه ها به ساختمان های موزه و مکان های عمومی دسترسی می یابد. سبک و موقعیت این محل، تاثیر جدایی ساختمان های جلویی واقع در امتداد رودخانه مین را کاهش می دهد. در نتیجه، زمین های بدون سکنه پشت ساختمان ها را می پوشاند.

تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر

دانلود نمونه موردی موزه 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 29 اسلاید

حجم فایل:  2 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


تحلیل پلان موزه هنرهای تزئینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *