نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو

کد محصول: p10

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه هنر مدرن در اسلو اثر رنزو پیانو پرداخته است. این پروژه در قالب 39 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو

موزه Fearnley Astrup هنر مدرن یک موزه و گالری غیر دولتی در شهر اسلو در نروژ است. این موزه در سال 1993 تاسیس شد و به روی عموم مردم گشوده شد. در این موزه آثار هنری بسیار متنوعی موجود است اما تمرکز اصلی این مجموعه روی هنرمندان آمریکا از سال 1980 است، اما در حال حاضر به سمت صحنه هنر معاصر بین المللی در حال توسعه می باشد، امروزه این موزه مملو از آثار هنرمندانی مانند جف Koons، ریچارد پرنس، سیندی شرمن ، متی بارنی، تام ساکس، داگ اتیکن، Olafur الیاسون و کای گوا-Qiang  می باشد. در این موزه هر ساله 6 تا 7 نمایشگاه موقت نیز برگذار می گردد . موزه هنر مدرن Fearnley Astrup  با همکاری نهادهای بین المللی به صورت یک  نمایشگاه جهانی در آمده است که سفر در سراسر جهان هنر را در یک ساختمان ممکن ساخته است.

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو
در سال 2012 این موزه توسط رنزو پیانو طی یک طرح توسعه به دو ساختمان جدید منتقل شد. این موزه  در سال 1993 بر پایه یک اقدام  انسان دوستانه  توسط فرزندان خانواده Fearnley، ایجاد شد.

موزه Fearnley Astrup هنر مدرن بخشی مستقل از ساختمان پیچیده Astrup Fearnley  را پوشش می دهد که در حدود نیمی از یک مجموعه است. ساختمان قدیمی این مجموعه توسط معماران و طراحانLPO ، طراحی و در پاییز 1993 افتتاح شد این ساختمان محصور  و دارای مساحتی حدود 2500M ² بود.

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو
ورودی اصلی با در های  فولادی بزرگ مشخص شده اند . زمانی که درهای باز هستند ، می توان از فاصله بسیار دور قسمتی از درون موزه را مشاهده کرد.

فضاهای نمایشگاه یک فضای دو طبقه می باشد. ارتفاع این گالری از 3،5 تا 10،5 متر متفاوت است. در طراحی فضاهای گالری ، تاکید بر ایجاد توازن و زیبایی در رابطه با آثار هنری شده است .این نکته  به طور همزمان با ایجاد قاب های زیبا و کاربردی از آثار به وسیله معماری داخلی فراهم کند. تاکید شده است همچنین از راه وروردی تا سالن نمایشگاه فضا چنان روح دارد که مسیر لذت بخش به نظر می رسد در مورد حرکت شوید طبقه طراحی فراهم می کند انعطاف پذیری زیادی برای ساخت و ساز و نصب موقت گذاشته شد. انتخاب مواد بیانگر کیفیت اما با معنی ، در اینجا محدود آثار به آن توجه شده . دیوار بتنی، مانند یک حرکت دایره ای در این موزه، ایجاد یک پس زمینه قوی اما با این وجود را تسخیر کرده . راه پله به گالری اصلی، در فولاد با گام های بلوط دودی شکل گرفته ، نشان می دهد یک اتصال بدون ابهام بین دو طبقه . کف سنگ است از Cascais آزول ،ماسه سنگ پرتغالی ساخته شده است.

گذشته از مجسمه سازی باغ، فضاهای نمایشگاهی خالی از نور روز می باشد و در عین حال آنها را به یک روشنایی عمومی مصنوعی است که می تواند به طور خاص برای هر مورد نیاز اقتباس شده است.

بخش دولت است در اشکوب کوتاه واقع شده است . با غلبه عناصر فولاد، آن را به یک حجم معماری در حق خود است.

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو

دانلود نمونه موردی موزه 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 39 اسلاید

حجم فایل:  3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


راهنمای خرید پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو همراه پلانها و تصاویر

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت دالان معمار به راحتی و در ۴ گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما ۰۹۱۹۹۸۸۲۸۸۱ تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

تحلیل پلان موزه هنر مدرن اسلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *