نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل جامع موزه هنرهای عالی آتلانتا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا

کد محصول: p11

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه هنرهای عالی آتلانتا اثر ریجارد میر پرداخته است. این پروژه در قالب 39 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا

موزه هنرهای عالی آتلانتا از مهترین و زیباترین آثار ریچارد میر است که در سال 1905 به عنوان انجمن هنر آتلانتا تاسیس شد.

در سال 1962 هواپیمایی که مسافرانش توسط شهرداری آتلانتا دعوت شده بودند در پاریس سقوط کرده و 130تن از این افراد کشته شدند. برای ادای احترام به این کشته شدگاه مسابقه ای برای طراحی موزه برگزار شد. که در نهایت طرح ریچارد مایر انتخاب شد. در نهایت این موزه در سال 1983با بودجه 7900000 دلار در زمینی به متراژ 12500 متر مربع ساخته شد.

مکان این موزه در محل مهمی برای توسعه آتلانتا و در یک محله عابر پیاده گرا با دسترسی به حمل و نقل عمومی خوب است.

طرح موزه ی هنر “های” به عنوان مجموعه ی فنون معماری، توسعه یافته و به بافت در وسیع ترین مفهوم آن پاسخ داده و نه تنها در بر گیرنده ی موارد کاربردی برنامه ریزی شده و منطق مداری است، بلکه بافت فیزیکی، اجتماعی و تاریخی شهر را نیز شامل می شود.

ورودی ساختمان از طریق شیبی است که بیرون از ساختمان در قطر این محل پیش بینی شده و بازدید کننده را در امتداد دیوار حائل، از میان ایوان ستون دار عبور می دهد تا به طبقه ی اصلی ساختمان وارد شود.

به هنگام عبور از رمپ در سمت راست حیاط زیرین بنا که به طبقه ی همکف راه دارد دیده می شود در این محوطه ی زیرین چند حوضچه ی کوچک آب با عمق کم وجود دارد. در سمت چپ در ابتدای ورودی در سطح چمن چند اثر هنری دیده می شود.

تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا

نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 39 اسلاید

حجم فایل:  3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

راهنمای خرید پاورپوینت تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا همراه پلانها و تصاویر

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت دالان معمار به راحتی و در ۴ گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما ۰۹۱۹۹۸۸۲۸۸۱ تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

تحلیل پلان موزه هنرهای عالی آتلانتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *