نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان موزه آبگینه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

تحلیل پلان موزه آبگینه

کد محصول: p17

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه آبگینه پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

 

تحلیل پلان موزه آبگینه

موزه آبگینه (خانه قوام السلطنه) در خیابان سی تیر پیش از آنکه موزه سفال و شیشه باشد، یعنی تو را برای دیدن تاریخ صنعت شیشه و سفال گری به خیابان جمهوری بکشاند، خانه ای تاریخی است که معماری منحصر به فردش هر بازدید کننده ای را مبهوت می کند و خود ساختمان به اندازه اشیای موزه ای که در آن به نمایش گذاشته شده، دیدنی و تماشایی است.خانه قوام، ساختمان دو طبقه ای است که در باغی ۷۰۰۰ متری و با هندسه ای هشت ضلعی بنا شده و در نمای آجری آن ۵۰ نوع آجرکاری به کار رفته است. در و پنجره های چوبی آن منحصر به فردند و گفته می شود در طراحی آنها از نمادهای رایج در معماری ایران در دوران سلجوقی استفاده شده است.

دانلود تحلیل موزه آبگینه

این خانه اگرچه با تلفیقی از معماری ایرانی و اروپایی ساخته و پله های آن به سبک روسی طراحی شده اند اما در جای جای آن، هنر استادکاران ایرانی به چشم می خورد؛ در منبت کاری های درهای و پله ها،در گچ بری های سقف ها و ستون ها و آیینه کاری هایی که به این خانه حال و هوای کاملا ایرانی داده اند. پس از انقلاب در سال ۱۳۶۸ به آینه کاری های طبقه دوم بخش هایی اضافه شده که در آن ها مضامین مذهبی و انقلابی به چشم می خورد.

تحلیل پلان موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل موزه آبگینه همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 40 اسلاید
حجم فایل: 12مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان موزه آبگینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *