نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه در سوئیس همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

پاورپوینت تحلیل موزه زنتروم پل کلی

کد محصول: p20

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه زنتروم پل کلی اثر رنزو پیانو پرداخته است. این پروژه در قالب 36 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

پاورپوینت تحلیل موزه زنتروم پل کلی

در نزدیکی خیابان های طاق دار شهر قدیمی برن (Bern) در کشور سوئیس (Switzerland) که در فهرست آثار تاریخی یونسکو نیز به ثبت رسیده اند، بنایی متشکل از سه قوس تپه مانند دیده می شود که همچون  تپه های دامنه دار آلپ، جزوی از توپوگرافی این منطقه محسوب شده و مرز مشخصی میان آن و محیط پیرامون نمی توان یافت.

پاورپوینت تحلیل موزه زنتروم پل کلی

این بنا موزه آثار جمع آوری شده از پل کلی (Paul Klee)، نقاش، موسیقی دان و بزرگ ترین تئوریسین طراحی جهان، می باشد. هر چند که کابری اصلی این بنا، موزه است و در آن تعداد زیادی از مجموع 4000 اثر پل کلی که توسط خانواده او به موزه اهدا شده اند، به نمایش گذاشته شده اما به دلیل علاقه بسیار زیاد پل کلی به تدریس و آموزش هنر، در این بنا نیز چندین کارگاه و آتلیه آموزش هنر دایر است و بیشتر به مرکزی دائمی برای تمامی هنرها و تمام گروه های سنی شبیه است.

معمار موزه زنتروم پل کلی ، رنزو پیانو (Renzo Piano) در سال 2005 میلادی طراحی این موزه را به اتمام رساند. پیانو با الهام از آثار پل کلی و با توجه به بستر و زمینه ساختمان، بنایی را طراحی نموده است که هم اکنون در زمره موفق ترین آثار با هدف پیوند با زمینه می باشد.

این موزه با هزینه ای معادل 86 میلیون دلار، از سه طاق تشکیل شده که اولین آنها شامل مرکز اطلاعات، موزه کودکان و سالن کنسرت با 300 صندلی است. در زیر دومین طاق، مجموعه دائمی و نمایشگاه های موقت قرار دارند و سومین طاق نیز به فضاهای اداری، اتاق های کنفرانس و انبارها اختصاص یافته است.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه در سوئیس همراه با پلانها و تصاویر

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه در سوئیس همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 42 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت تحلیل موزه زنتروم پل کلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *