نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی موزه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

نمونه موردی موزه خارجی

تحلیل پلان موزه خارجی

کد محصول: p25

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از  2 نمونه موردی موزه خارجی در امریکا پرداخته است. این پروژه در قالب 45 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه خارجی

1. موزه هنر مدرن فورت ورث

تمامی آنچه که نشانه های ساختاری طراحی تادائو آندو می باشد، در موزه هنرهای مدرن فورت ورث دیده می شود.

موزه هنر مدرن فورت ورث، واقع در ایالت تگزاس آمریکا و در مجاورت موزه هنر کیمبل اثر برجسته لویی کان پس از موما در نیویورک، بزرگترین موزه هنرهای مدرن در آمریکا و از بزرگترین کارهای خارجی آندو به شمار می رود. فورت ورث (Fort Worth) یکی از شهرهای ایالت تگزاس در کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

احجام بی پیرایه، متشکل از سطوح هندسی ساده در بستری از مدولاسیون واضح، با مصالح ابتدایی همچون بتن نمایان، شیشه، چوب و نوری که به آرامی بر آنها می تابد، در جهت ایجاد فضایی مینی مالیستی، آرام و با احساسی انسانی، به خدمت گرفته می شوند و به کمک آب که انعکاسی متداوم را به نمایش می گذارد، در کمال زیبایی خود بکار می روند.

نمونه موردی موزه خارجی

2. موزه فناوری نوین

این بار قلب شهر سن خوزه در ایالات متحده آمریکا – همچون شهر بیلبائو اسپانیا – هدف رنگ های تند و آتشین معماران مکزیکی قرار گرفته است، بنایی که سطوح بی آلایش و معماری مردم وارش نیز نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ساختمان موزه هنرهای تکنولوژیک نمونه ای مناسب برای درک تفاوت دیدگاه ها در طراحی موزه ها می باشد.

هرچند  که “ریکاردو لگورتا” و “ویکتور لگورتا” همچون همیشه سعی بسیاری در جهت پیوند ساختمان موزه با زمینه و هماهنگی مقیاس و ارتفاع بنا با بافت پیرامون و سیمای شهری داشته اند، با این وجود موقعیت مناسب قرارگیری پروژه در مجاورت تقاطع، فرم گنبد عظیم آمفی تئاتر و تضاد رنگ کاشی های فیروزه ای مربع شکل گنبد با رنگ های گرم جداره ها از جمله عواملی هستند که موجب شاخص شدن این موزه گردیده اند.

نکته حائز اهمیت دیگر در معماری این بنا اجتناب از هیجانات فرمال معماری موزه هاست. امری که در سالهای طراحی و ساخت این موزه(دهه 90 میلادی) بسیار مرسوم بوده و معماران بسیاری را تحت تاثیر قرار داده بود تا حدی که موجب گردید بسیاری از منتقدین فرم های غیر منتظره ای چون موزه های “فرانک گری” و “دانیل لیبسکند” را نه تنها موجب جلب بیش از حد توجه بازدیدکنندگان بدانند بلکه فرم های ناآشنا در آثار ایشان را باعث جداشدن فضاهای فرهنگی از عرصه شهرها و عموم مردم تلقی کنند، حال آنکه پیوند موزه ی تکنولوژی در شهر سن خوزه با زمینه و بافت شهری، تنها پیوند کالبدی نبوده و موجب شده است تا ساکنین شهر از آن به عنوان فضایی فرهنگی و درخدمت عموم شهروندان یاد کنند.

نمونه موردی موزه خارجی

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت 2 نمونه موردی موزه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 45 اسلاید
حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

راهنمای خرید پاورپوینت 2 نمونه موردی موزه خارجی همراه با پلانها و تصاویر

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت دالان معمار به راحتی و در ۴ گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما ۰۹۱۹۹۸۸۲۸۸۱ تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

نمونه موردی موزه خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *