نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه دیانگ سانفرانسیسکو همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

نمونه موردی موزه دیانگ سانفرانسیسکو

تحلیل پلان موزه دیانگ سانفرانسیسکو

کد محصول: p28

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از  موزه دیانگ سانفرانسیسکو پرداخته است. این پروژه در قالب 48 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه دیانگ سانفرانسیسکو

موزه دیانگ سانفرانسیسکو آخرین ساخته هرزوگ و دمورن

موزه دیانگ گنجینه ای از کلکسیون های بیشمار را در خود جای داده و نمایشگر فرهنگ های گوناگونی از سراسر دنیا می باشد. برخی از مجموعه های هنری این موزه قدمتی به درازای تاریخ بشریت دارند. سایت پروژه “پارک گلدن گیت” در کالیفرنیا آمریکا واقع شده که از طبیعت زیبایی برخوردار است. در طرح بازسازی، نکته حائز اهمیت؛ زمینه و بستر طرح بود که می بایستی طبیعت آن طی بازسازی پروژه آسیب بیشتری نبیند. سرانجام مسئولان رای به ساخت مجدد موزه دادند و طرح “هرزوگ و دمورن” با استقبال زیادی روبرو شد. راه حل آنها سازه منفردی بود که به نظر می رسید موزه را در آغوش کشیده و مجموعه به نحوی در دل پارک حل شده که در نهایت منجر به پدید آمدن بنایی نفوذپذیر و دعوت کننده برای مردم گردیده است.

نمونه موردی موزه دیانگ سانفرانسیسکو

در بناي دیانگ بسیاري ازجزئیات به تدریج خود را نمایان مي كنند. رنگ پوشش مسي ساختمان مانند پوست آفتاب پرست مدام تغییر مي كند. در هواي مه آلود و صاف، یا زماني كه اشعه خورشید به آن مي تابد. این لایه شفاف و كدر مي شود و رنگ آن از سایه هاي نارنجي به سایه ه اي قهوه اي تغییر مي كند ولي گذشته از نوسانات زودگذر نور و آب و هوا، این پوشش اثرات بلند مدت زمان و جو را نیز با تغییر رنگ مس به قهوه اي مشكي یا سبز در خود حفظ مي كند.

هرتزوگ پیش بیني مي نكد كه این رنگ مانند رنگ مجسمه آزادي یكدست نخواهد بود بلكه شامل سایه هاي مختلفي از سبز یا لكه هایي از قهوه اي و سیاه است و با رنگ درختان اطراف كاملا هماهنگ خواهد بود. در روز افتتاحیه، باران و مه باعث به وجود آمدن نوارهاي محوي به رنگ هاي بنفش، خرمایي و حنایي روي نما شدند. طراحان بنا با معرفي عناصر طبیعي به عنوان بازیگران اصلي صحنه، نه تنها در برابر زیبایي سایت سر فرود مي آورند )سایت پروژه دقیقا در مركز پارك گلدن گیت قرار دارد( بلكه به پرسش هاي موجود در تاریخ بناي دیانگ و بگومگوهاي طولاني در مورد حضور موزه در این پارك نیز جود دارد

نمونه موردی موزه دیانگ سانفرانسیسکو

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه دیانگ سانفرانسیسکو همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 48 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی موزه دیانگ سانفرانسیسکو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *