نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت موزه و مرکز فیلم سازی لس آنجلس اثر رنزو پیانو همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه خارجی

نمونه موردی موزه فیلمسازی لس آنجلس

تحلیل پلان موزه فیلمسازی لس آنجلس

کد محصول: p29

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از  موزه و مرکز فیلمسازی لس آنجلس اثر رنزو پیانو پرداخته است. این پروژه در قالب 48 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه فیلمسازی لس آنجلس

تعجب آور است که فکر کنیم لس آنجلس – خانه صنعت فیلم ایالات متحده – موزه ای ندارد که صرفاً به هنر بومی خود اختصاص داده شده باشد. با این حال، اگر آکادمی تصاویر متحرک راه خود را داشته باشد، همه چیز در شرف تغییر است.

شرکت طراحی و معماری رنزو پیانو رندرهای جدیدی از طرح مرکز بزرگ فیلمسازی محوطه دانشگاه Miracle Mile لس آنجلس منتشر کرد. پروژه ای که نام موزه هنرهای نمایشی نامگذاری شده و به عنوان یک مرکز فرهنگی آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح جدید رنزو پیاده یک کره نیمه‌شفاف است که در مرکز آن یک سالن تئاتر با گنجایش هزار نفر قرار دارد و بام آن شامل یک تراس شیشه‌ای است.

نمونه موردی موزه فیلمسازی لس آنجلس

زیربنای این پروژه 28 هزار متر مربع می باشد که بیش 4500 متر آن به گالری و فضای نمایشگاه اختصاص داشته است. بیش از چند نمایشگاه موقت، دو سالن اختصاصی برای سینما و تئاتر، نمایشگاه های موقت، کلاس های آموزشی و فضای رویداد های عمومی تعبیه شده است. این مرکز فرهنگی قرار است به عنوان مقر بررسی هنر و سینما به شیوه علمی باشد و به صورت تخصصی مبحث فیلم سازی و تاریخچه فیلم بپردازد.

فضای موزه و گالری برای عموم بازدیدکنندگان در دسترس بوده و آنها می توانند با مشاهده کلیپ های تصویری کوتاه و هزارارن نمونه دیگر روند خلاقانه فیلم سازان مورد علاقه خود را درک کنند. این پروژه توسط بودجه ای اهدایی 50 میلیون دلاری از طرف شهروندان شریل و هیم سابن دریافت نمود که برای ساختمان آکادمی موزه در نظر گرفته شده بود.

نمونه موردی موزه فیلمسازی لس آنجلس

این مرکز سینمایی و موزه با سه هدف مهم طراحی شده است: انتقال قدرت فیلم، ارائه تخصص برخی تکنیک های فیلم سازی در پشت صحنه های و بررسی تأثیر فیلم بر زندگی و فرهنگ جامع امروزی.

سون هادسون مدیر عامل آکامی علوم و فنون اظهار داشته: میلیون ها نفر از سراسر دنیا به هالیوود می آیند تا تجربه فیلم سازان دنیا را مشاهده کنند. به همین دلیل ما طراحی این مرکز به بهترین نحو را در برنامه قرار دادیم تا بتوانند سحر و جادوی کار آنها را به صورت بصری تجربه کنند.

از طریق این مرکز می توانیم دستاوردهای مهم سینمایی را که در طول سال مورد کم توجهی قرار می گیرند در این مکان بررسی کنیم. موردی که تا کنون فقط در شب برگزاری مراسم اسکار مورد توجه قرار گرفته بود.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت موزه و مرکز فیلم سازی لس آنجلس اثر رنزو پیانو همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 48 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی موزه فیلمسازی لس آنجلس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *