نمونه موردی موزهتحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آکروپولیس یونان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه

نمونه موردی موزه آکروپولیس یونان

تحلیل پلان موزه آکروپولیس در یونان

کد محصول: p30

در این پروژه دالان معمار به تحلیل و بررسی جامعی از  موزه آکروپولیس یونان پرداخته است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه آکروپولیس یونان

برنارد چومی به عنوان یکی از معماران بروز و نوگرای جهان شناخته می شود. ابتدا وی به عنوان یک نظریه پرداز شناخته شده، سپس به خاطر طرح جالب و منحصربه فرد خود در سال 1983، پارک دلاویلت جایزه معتبر معماری را از آن خود نمود.طرح گسترده وی تصویر جدیدی از یک پارک فرهنگی در 125 هکتار به نمایش گذاشته است. مفاهیم کار وی به صورت درهم تنیده از دو عنصر رخداد و جنبش، با توجه به معماری ابداع کننده معرفی می شود. چومی اغلب از منابع و رشته های دیگر مانند: ادبیات، سینما در اثبات فلسفه کارهای خود استفاده می کند و عقیده دارد معماری باید در جدال با فرهنگ و سوال اصلی تغییرات معماری روزمره باشد.

یادبود آکروپولیس در طول قرن‌ها (هم دوران باستان و هم قرون وسطی) در برابر بسیاری از ویرانی‌ها مقاومت کرده است. تا قرن ۱۷ میلادی زمانی که مسافران خارجی از این بنای تاریخی بازدید می‌کردند، بخش‌های سالم آن آسیب می‌دید. این وضعیت به همین منوال ادامه داشت، تا زمانی که در اواسط همان قرن، پروپولیا (بخشی از بنا) که به‌عنوان انبار باروت استفاده می‌شد، منفجر شد.

نمونه موردی موزه آکروپولیس یونان

۳۰ سال بعد، اشغالگران عثمانی معبد آتنا نایک در همان نزدیکی را از بین بردند تا از مصالح آن برای تقویت استحکامات آکروپولیس استفاده کنند. هرچند، بدترین سال برای آکروپولیس زمانی بود که در سال ۱۶۸۷ با انفجار یک بمب از سمت نیروهای ونیزی، بسیاری از مجسمه‌های معماری این ساختمان به هوا پرتاب شده و در اطراف تپه‌های آکروپولیس روی زمین پخش شدند. پس از این واقعه، بازدیدکنندگان خارجی آکروپولیس در میان خرابه‌ها به جستجو می‌پرداختند و قطعه‌های باقی‌مانده را به‌عنوان سوغاتی با خود به همراه می‌بردند. چندی بعد، در قرن ۱۹ میلادی لرد الگین قطعات سالم از کتیبه، نقوش برجسته، مجسمه‌ها و پایه‌های این بنا را از یونان خارج کرد.

نمونه موردی موزه آکروپولیس یونان

در سال ۱۸۳۳ زمانی که نیروی دریایی ترکیه از آکروپولیس خارج شد و بنیانگذاری دولت یونان صورت گرفت، مذاکرات بر سر ساخت موزه آکروپولیس روی تپه آکروپولیس نیز آغاز شد. در سال ۱۸۶۳، تصمیم قطعی مبنی بر ساخت موزه آکروپولیس در قسمت جنوب شرقی پارتنون اتخاذ شده و پایه‌های ساختمان در ۳۰ دسامبر ۱۸۶۵ بنا نهاده شد. طرح ساختمان این موزه به گونه‌ای طراحی شده بود که ارتفاع موزه از ارتفاع ساختمان اصلی پارتنون بالاتر نرود. به زودی مشخص شد که این موزه با ۸۰۰ مترمربع مساحت، فضای کافی برای جاگیری قطعات یافت شده در حفاری بزرگی که در سال ۱۸۸۶ انجام شده بود را ندارد. بنابراین موزه دیگری با عنوان «موزه کوچک» در سال ۱۸۸۸ بنا نهاده شد؛ که بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۴۷  تخریب شد و موزه اول گسترش یافت.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آکروپولیس یونان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 37 اسلاید
حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی موزه آکروپولیس یونان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *