تحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت 4 نمونه موردی هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

کد محصول: p49

در این پروژه دالان معمار 4 نمونه موردی هتل خارجی را ارائه کرده است. این پروژه در قالب 90 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

  • هتل شرایتوت:

هتل شرایتون بیلبائو (Sheraton Bilbao) بخشی از  Ria 2000، طرح توسعه جدید شهر بیلبائو اسپانیا، که توسط سزار پلی تهیه شده بود، می باشد. مساحت سایت پروژه 17650  فوت مربع (تقریبا معادل 1600 مترمربع) می باشد که در منطقه ای از شهر بیلبائو، بعد از موزه ی گوگنهایم و در انتهای بلوار ویکتوریا ماریا در مجاورت رودخانه واقع است.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

حفره های ایجاد شده در نما با توجه به منظر بیرونی توده طراحی شده که در طول روز، نور طبیعی را به داخل وارد می کنند و در طول شب مانند فانوس های درخشان در دل تاریکی می درخشند و جلوه متفاوتی به هتل می دهند. از درون، این حفره ها، مناظر بیرونی را شرح می دهند: کوه ها در شمال، پارک در جنوب و رودخانه و شهر قدیمی در غرب، اینها پنجره های اتاق هایی هستند که در پیرامون توده قرار گرفته اند و از میان مشبک های نه تایی که حریم اتاق ها را نیز حفظ می کنند، مهمانان از مناظر متنوع لذت می برند. ریتم های ساده و تکرار شونده در نما از طریق قرارگیری خطی پنجره ها در کنار هم چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی به احساس سنگینی توده کمک می کنند. در انتهای توده یک برج قرار گرفته همچون مناره ای است که یک طبقه از کل حجم بلندتر بوده و در بخش فوقانی خود یک سوئیت سلطنتی با تراسی وسیع و چشم اندازی ویژه را جای داده است.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

  • سوئیس هتل

اولین توسعه ی بین‌المللی هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون در سال ۱۹۴۹ میلادی و با خرید مجموعه ی هتل‌های زنجیره‌ای کانادایی صورت گرفت و پس از آن نیز به سرعت در سرتاسر دنیا گسترده شد.

سوئیس هتل، واقع در مرکز شهر برلین، کشور آلمان، یکی از موفق ترین نمونه هتل هایی است که در مراکز پر ازدحام شهرهای بزرگ بنا شده و ارتباطی مستقیم با بافت های مسکونی، خیابان های پر تردد و مراکز تجاری دارد.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

سوئیس هتل در سال 2001 میلادی ساخته شده است. این هتل عظیم در زمینی با هندسه نامنظم قرار گرفته و از سه طرف توسط خیابان های اصلی شهر محاصره گشته. طراحی هوشمندانه نظام توده و فضای هتل نه تنها باعث شده است که این سه خیابان و دو تقاطع به نحو مناسبی به یکدیگر متصل شوند بلکه موجب تعریف جداره های این سه خیابان به شکل سیال و ارگانیک نیز شده است.

  •  هتل هسپریا بارسلونا

ساختمان هتل همگام وسازگاربامحیط زیست است.توجه به نورطبیعی وتغییرات اقلیمی ازخصوصیات بارزاین هتل است.هتل دارای کاربردهای عمومی وهمگانی چون تالارسخنرانی وفضاهای جانبی می باشد.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

طراحی هتل بسیارآشکاروصریح است.ستون های پیش تنیده جلوه ی  بصری ارتفاع واستحکام بناراتقویت می کند.آسانسورها,باکس پله وبرجک های طبقاتی خدماتی تاسیساتی جلوه معمارانه قوی دارند.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

  • برج العرب دبی:

لابی آتریوم برج العرب بلندترین آن در نوع خود در جهان است. زیرا در ارتفاع ۱۸۰ متری واقع شده. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را در برمی گیرد. درحالی که معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی بصورت بسیار لوکس می‌باشد. در لابی نیم طبقه، یک فواره، یک ستاره سه بعدی اسلامی را بوجود می‌آورد.

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

با وجود اندازه بزرگ برج العرب، تنها ۲۸ طبقه دوبل با ۲۰۲ سوییت دارد. کوچکترین سوئیت ۱۶۹ متر مربع و بزرگ‌ترین آن ۷۸۰ متر مربع می باشد. ستونهای سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگهای کار شده بر روی نرده‌ها تأثیر هنر کلاسیک را بر روی طراحی داخلی هتل نشان می‌دهد. حمام های SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه است. فضای داخلی نیز به واسطه ترکیب تکنولوژی های پبشرفته با ذوق سنتی و بومی در تزیینات و اسباب و اثاثیه آن ، اشرافی ، پر نقش و نگار و مجلل است. تلفیق مکرر عناصر بومی و غیر بومی و قدیم و جدید ، نماد متمایز دبی مدرن است.

 نمونه موردی هتل خارجی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت 4 نمونه موردی هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 90 اسلاید

حجم فایل: 8 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *