نمونه موردی هتلتحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل انقلاب تهران همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل داخلی

نمونه موردی هتل انقلاب همراه با پلان

کد محصول: p51

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت تحلیل هتل انقلاب تهران ارائه شده است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی هتل انقلاب همراه با پلان

هتل انقلاب تهران (هتل رويال گاردن سابق) توسط برادران يهودي بروخين پيش از پيروزي انقلاب اسلامي ساخته شده است.  در حياط هتل بنايي قديميتر ديده ميشود كه كاملاً جلوي ديد اتاقهاي غربي را گرفته است. اين ساختمان پيش از ساخته شدن رويال گاردن، هتل سينا نام داشته است. در ضلع شرقي هتل ساختمان چند طبقه ديگري ديده ميشود كه در حال حاضر ساختمان بنياد جانبازان ميباشد. اين ساختمان نيز هتلي به نام امپريال بوده است. هر دوي اين هتلها به برادران بروخين تعلق داشته است. هتل رويال گاردن (هتل انقلاب كنوني) از منبع درآمد اين دو هتل سرمايهگذاري و ساخته شده است و طبق اطلاعات دريافت شده قرار بوده پس از اتمام پروژه ساختمان هتل سينا تخريب و به محوطه اضافه شود و هتل امپريال به ساختمان پشتيباني هتل تبديل شود.

اما افتتاح هتل عملاً با پيروزي انقلاب اسلامي مواجه و ادامه برنامهريزي متوقف شد. پس از انقلاب اسلامي اين هتل مانند اغلب هتلهاي آن زمان تحت پوشش بنياد قرار گرفت. در سالهاي بعد نيز بخش هتلداري بنياد تحت عنوان مجموعه هتلهاي پارسيان به يكي از ارگانهاي زيرمجموعه بنياد تبديل شد. از ديگر هتلهاي اين مجموعه ميتوان به هتل 5 ستاره آزادي، هتل 5 ستاره لاله و تقريباً اغلب هتلهاي 4 و 5 ستاره شهرستانهاي ديگر كه پيش از انقلاب اسلامي ساخته شدهاند، اشاره داشت. مجموعه هتلهاي پارسيان به عنوان بزرگترين هتلهاي زنجيرهاي در ايران قابل ذكر است.

دانلود نمونه موردی هتل 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل هتل انقلاب تهران همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 40 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی هتل انقلاب همراه با پلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *