نمونه موردی هتل خارجیتحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی هتلنمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت 4 نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

دانلود نمونه موردی هتل

پاورپوینت نمونه موردی هتل

کد محصول: p52

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی هتل داخلی و خارجی ارائه شده است. این پروژه در قالب 53 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

1- هتل داریوش در کیش

این مجموعه فقط یک هتل و اقامتگاه مجلل نیست بلکه اندیشه و تفکر قابل ستایشی است که پس از گذشت پانصد سال ، فرهنگ غنی ملتی بزرگ و سرافراز را به کرانه های خلیج همیشه ایرانی فارس آورده است.

در این هتل از نقوش تخت جمشید استفاده شده و لابی آن نیز نمایانگر فرهنگ اصیل پرسپولیس و آثار باستانی ایران زمین می باشد و در سوی دیگر رستوران مجلل با آبشار و آبشاری فوق العاده موجود است.

پاورپوینت نمونه موردی هتل

2- هتل بزرگ شیراز:

این هتل پنج ستاره بزرگ در مرکز شهر شیراز یکی از لوکس ترین هتل های شیراز محسوب می شود. نماینده کشتی این هتل جذاب توجه مردم از دور و به دلیل موقعیت آن در نزدیکی دروازه قرآن، در هنگام ورود به شیراز متوجه خواهد شد.

از ویژگی‌های منحصر بفرد هتل شیراز:

قرارگیری هتل مابین دو تپه که باعث ایجاد چشم اندازی زیبا شده است.
تبعیت فرم و ساختار بنا از توپوگرافی اطراف.

پاورپوینت نمونه موردی هتل

3- هتل هایت رجنسی

هتل هايت رجنسي در شهر آتلانتا اولين تجربه جان پورتمن در طراحي هتل است اين هتل در سال 1976 افتتاح گرديد و انقلابي در صنعت هتل داري بوجود آورد. در اين هتل براي نخستين بار از الگوي رايج و سنتي هتل ها كه جانمايي واحد هاي اقامتي در دو طرف راهرو ها بود سرپيچي شده و پورتمن در دل ساختار بتني بيست و دو طبقه اي هتل شكافي عظيم ايجاد كرد و فضاي مركزي منحصر به فردي را خلق نمود و بدين ترتيب فضاي آتريوم در مقياسي بزرگ به عنوان تجربه اي نو و بديع در روزگار خود مطرح گشت.

در آتريوم كه به فضاي اصلي برخورد هاي اجتماعي مخاطبين هتل مبدل شده است ، عملكرد هايي نظير لابي ، كافي شاپ ، پله هاي برقي دسترسي به طبقات زيرين و المان هاي تزييني جاي گرفته اند و تمامي راهرو هاي طبقان اقامتي به آن ديد دارند .

پاورپوینت نمونه موردی هتل

4- هتل سیوتات

هتل ” سیوتات ” نمونه ای موفق از هتل های شهری است که نه تنها در ترکیب حجمی و فضایی به اثری شاخص تبدیل شده است بلکه در پاسخگویی به شرایط محل قرار گیری و توجه به اصول طراحی بدنه های شهری نیز بسیار موفق بوده.این  هتل که در طبقات زیرزمین ،همکف و اول یکپارچه است در طبقات بالاتر توسط شکافی به دو حجم مستقل تقسیم شده و ضمن نورگیری مناسب  برای اتاق ها سکانس های فضایی متنوعی را در مسیر حرکتی طبقات بوجود آورده است .

پاورپوینت نمونه موردی هتل

در این هتل که در انتهای یک بلوک شهری واقع شده است ،نحوه روی هم نشستن و چرخش طبقات نسبت به یکدیگر جهت دستیابی به دیدهای متنوع شهری از داخل هتل و همچنین از داخل هتل و همچنین درک پروژه از خیابان های اطراف سایت بوده است .در نمای هتل از صفحات فلزی کرکره ای و شیشه هایی با رفلکس های رنگی متفاوت استفاده شده که این امر نما را از حالت یکنواخت خارج کرده است .

دانلود نمونه موردی هتل 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت 4 نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 53 اسلاید

حجم فایل: 10 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت نمونه موردی هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *