نمونه موردی هتلتحلیل پلان هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون در ایتالیا همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

کد محصول: p54

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون در ایتالیا همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 45 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

شهر رم ایتالیا از قدیمی ترین و پرجاذبه ترین شهرهای اروپایی است؛ که آثار باستانی و جاذبه های معماری آن سالانه  توریست های بسیاری را به این شهر کشانده و باعث شده که این شهر از لحاظ تعداد و تنوع هتل ها و سایر اماکن اقامتی قابل مقایسه با دیگر شهرهای اروپایی نباشد.

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

دفتر معماری کینگ- روسلی (King Roselli)، که توسط جرمی کینگ و ریکاردو روسلی، تاسیس شده، دارای تجربه های فراوانی در زمینه طراحی هتل در شهرهای ایتالیا می باشد. از جمله این هتل ها می توان به هتل های “رادیسون” و “ریپا” اشاره نمود که در شهر رم ایتالیا ساخته شده.

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

در این میان با وجود موفقیت نسبی پروژه های مشابه، هتل “رادیسون” (Radissonn SAS (E.S) Hotel)، به دلیل جای گرفتن در میان پروژه های مطرح سال های اخیر اروپا و همچنین موفقیت در جلب توجه مسافرین شهر رم به عنوان نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای این دفتر محسوب می شود. همچنین قرارداد طراحی و ساخت یکی از هتل های زنجیره ای شرایتون در شهر میلان با این دفتر منعقد شده است.

هتل رادیسون در بلوکی شهری به عرض 50 و طول 100 متر بنا گردیده که تقریبا نیمی از این مساحت به پارکینگی طبقاتی و نیمی به فضاهای اصلی هتل اختصاص یافته که این دو در نماهای اصلی ساختمان نیز قابل تفکیک می باشند. قرارگیری پارکینگ در شمال بلوک و طراحی حیاط مرکزی راهکارهایی در جهت کنترل آلودگی صوتی ناشی از تردد قطارها در راه آهن شهر رم بوده اند.

زیربنای هتل 15000 مترمربع بوده و شامل 235 واحد اقامتی در 10 تیپ متفاوت می باشد. فضاهای عمومی نظیر لابی، سالن کنفرانس به گنجایش 500 نفر، اتاق های جلسات، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه و فضای مطالعه در طبقات همکف، اول و دوم قرار دارند که علاوه بر آنها استخر، فضاهای ورزشی، بار و رستورانی نیز در بام هتل می باشند.

در طراحی واحدهای اقامتی هتل سعی شده؛ با ایجاد تنوع در سامان دهی فضاها و مبلمان، نظیر جانمایی حمام و تخت خواب در مرکز اتاق، بر روی سکویی چوبی از تکرار الگوهای یکنواخت و استاندارد اتاق های اقامتی متداول پرهیز شود.

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

دانلود نمونه موردی هتل 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون در ایتالیا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 پاورپوینت نمونه موردی هتل رادیسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *