تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارسیان تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان داخلی

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

کد محصول: p59

در این پروژه دالان معمار پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران همراه با پلانها و تصاویر ارائه شده است. این پروژه در قالب 30 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

بیمارستان  پارسیان در زمینی به مساحت حدود6000  متر مربع در 9 طبقه با زیر بنای 28000  متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران می باشد.   مراحل احداث آن در سال 1381 شروع و با تلاش مسئولين محترم در مهرماه 1385 فعاليت خود را آغاز نموده است و پس از اعتباربخشي سال 1396 داراي امتياز ارزشيابي درجه 1 با 202 تخت بستري  مي باشد. .اين بيمارستان با دارا بودن تمامي رشته هاي پزشكي و تخصصي وفوق تخصصي (شامل بخشهاي مراقبت ويژه، مراقبت وي‍ژه نوزادان( NICU) ، پست آنژيو و بخشهاي بستري ،بيماران بين الملل( IPD) با تمام امكانات رفاهي ، درمانگاه ، اورژانس ، اتاق هاي عمل ، آنژيوگرافي ، آزمايشگاه ، تصويربرداري ، فيزيوتراپي،اديومتري ، دندانپزشكي ، آندوسكوپي ، كلونوسكوپي ، داروخانه و . . .) به ارائه خدمت مشغول مي باشد.

نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

   اهداف و ماموریتهای بیمارستان

  • این بیمارستان در راستای اهداف متعالی خویش که اعتلای سلامتی و WEL NESS میباشد به موارد زیر توجه خاص دارد .
  • ارائه خدمات ممتاز اطمینان بخش ، قابل اعتماد و نو آورانه در عرصه پزشکی کشور با استفاده از کادر پزشکی آگاه و متخصص ، تجهیزات پیشرفته تشخیصی –  درمانی و تکنولوزی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی (IT)
  • عرضه خدمات بهداشتی و درمانی موثر و کار آمد منطبق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا به مشتریان بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی و غیر ضروری در محیطی مملو از اعتماد متقابل
  • ایجاد پایگاهی مطمئن در عرضه خدمات پیشرفته پزشکی جهان برای بهره مندی  متقاضیان در خارج از کشور ، به ویژه ساکنان کشورهای همسایه و هموطنان مقیم سایر کشورهای جهان و توریسم و کسب اعتبار و موقعیت های ممتاز رقابتی.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

حجم فایل: 2 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

راهنمای خرید پاورپوینت بیمارستان پارسیان تهران

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت دالان معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

دانلود نمونه موردی بیمارستان

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *